dinsdag 17 juni 2014

Vaderdag en WK

Mijn hubbie is een echte boekenverslinder. Het liefste is hij in minimaal vijf boeken tegelijk aan het lezen. Voor de kinderen is het dan ook niet moeilijk om een vaderdagcadeau te verzinnen: Een boek is altijd goed.

Nu hebben we een hele grote boekenkast, maar alle boeken die hubbie aan het lezen is liggen op stapeltjes overal en nergens. De kinderen verzonnen een oplossing en vroegen aan mij om een boekenmolen te timmeren. Ach ja, waarom niet....

Dus ging ik op zoek op internet naar een "patroon" en vond die hier. Maar dat was toch niet helemaal naar onze zin, want het model paste niet helemaal bij de rest van de meubels. Ik heb dus het één en ander aangepast met dit als resultaat. De kindjes hebben echt gescoord met hun cadeau, hubbie was echt helemaal blij!

















Tja en dan zitten we nu natuurlijk ook midden in de voetbalgekte. Maar volgens mij gaat het helemaal goed komen op het WK:
Met oranje zit het wel snor!


Met een speldje erachter is het een leuke broche geworden. Het patroon is hier te vinden.

8 opmerkingen:

  1. Mooi kastje heb je gemaakt.
    Kan me goed voorstellen dat hij er helemaal blij mee was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooi en leuk en handig kastje! En nog zelfgemaakt ook, respect zeg. Hij zou zo in een woonwinkel kunnen staan. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit kado een schot in de roos was (of het doel, hihi). Het snorretje is ook grappig. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kado, echt op het lijf geschreven en wat heb je dat superknap gemaakt!! Lollig dat snorretje hihihi...hoop dat het morgen ook weer snor zit bij ze!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat super knap gemaakt! Zo'n cadeau is echt een voltreffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee, Jacq! Je bent van alle markten thuis! Volgens mij heb jij nog het beste gescoord, als aannemer van deze klus! Ik vind het heel knap!
    En die snor, ik ben niet zo van de snorren, maar dit is wel weer een superleuk exemplaar. Leuk dat je de inspiratie weer deelt.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kastje en superhandig! Zoiets zou ook handig zijn voor mijn rondslingerende handwerken (ik ben ook altijd met verschillende dingen tegelijk bezig.....)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt gaaf! Bij ons is dat inderdaad ook een probleem, overal stapeltjes boeken. (we hebben wel een boekenkast, maar daar past niet veel in, dus er worden telkens stapels van boven naar beneden en heen en weer gemarcheerd). Maar voorlopig is deze boekenmolen nog geen optie. Dan moet ik 'm bovenop de kast zetten:) (kleine handjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super idee, een boekenmolen! Knap zeg, dat je dat zomaar zelf timmert!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...