zondag 4 augustus 2013

Wild haken

Wat doe je als je 's ochtends om 7.15 uur al een muur stond te behangen, de rest van de dag aan het schilderen bent geweest. Dozen inpakken, dozen uitpakken en heel veel schoonmaken. Dan pak je 's avonds je laatste restjes niet ingepakte wol en haaknaald en ga je WILDHAKEN...(LOL)

Het zal de vermoeidheid en de warmte wel zijn, maar ik ben dus heel stiekumpjes een hartje gaan bevestigen aan de lantaarnpaal voor het huis waar we nu wonen. En het was heeel errug leuk om zo bezig te zijn, misschien wordt dit mijn nieuwe hobby.

Haarlems dagblad
In de nacht van ...op.....heeft de politie op heterdaad een vrouw betrapt die gewapend met draad en haaknaald een lantaarnpaal heeft gepimd...(grijns)

 



7 opmerkingen:

  1. Ha,ha...leuk!ik heb het eens met in vriendin in ons dorp gedaan en 2 van mijn wildhaakprojecten hebben het toch nog bijna een 1/2 jaar volgehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan joh, veel leuker die lantarenpaal versierd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik weer in Haarlem ben, kan ik misschien wel zien waar je woont :-)
    Het is denk ik wel de mooiste lantaarnpaal van Haarlem en omstreken, ik ben benieuwd hoe lang het er mag hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel subtiel. Leuk zo'n HARTelijke lantaarnpaal.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Goed gelukt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...