dinsdag 6 augustus 2013

Pannenlappenswap

Ik heb meegedaan met de pannenlappenswap van Gerbiene.

Ik haakte twee pannenlappen voor Isolde (ze heeft trouwens veel meer blogs dan de link ;-)).
We hebben afgesproken om de pannenlappen op 5 augustus op de bus te doen...

Ik vond het een beetje saai om precies twee dezelfde te maken. Dus heb ik een ontwerp gemaakt en deze in verschillende kleuren gehaakt. 
getekend patroon
Water en Vuur.......vond ik wel heel toepasselijk..













Ik heb voor de pannenlappenswap ook nog een "heet deksel handen ding gehaakt".

Geïnspireerd op een uiltje.



De achterkant twee halve cirkels met 5 rijen vasten.



Dit is het idee, ik ben benieuwd of het werkt.







En dit kreeg ik van Isolde en ik ben zo ontzettend verwend!!!!

Twee prachtig dikke pannenlappen in hele mooie zachte pastelkleuren, een lief briefje, twee orginele Franse schelpen (die dus een hele reis achter de rug hebben), heel veel Franse snoepjes, waarvan er nog maar twee over waren op het moment dat ik de foto nam !? En een lief klein monstertje dat we "Ori" hebben gedoopt.
Isolde superdankjewel !!!!!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig geslaagde swap!
    Jullie hebben beiden onwijs mooie dingen gemaakt. Petje af!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gehaakt allemaal, en erg knap dat eigen ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je knap gedaan seg !
    Heel mooie pannenlappen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat hebben jullie mooie pannenlappen voor elkaar gemaakt. Die van jou zijn echt heel bijzonder! Die van Isolde is een echte klassieker die moet blijven. Mooi in alle kleurencombinaties...

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig, ook hier: pannenlappen! En ik zag een bekend patroon :-)
    Jouw creatie is ook weer prachtig! Heel knap en erg mooi van kleur!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle pannenlappen zien er mooi uit, maar de water en vuur pannenlappen vind ik echt prachtig. Ze zien er best ingewikkeld uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...