zondag 1 februari 2015

Van alles wat

Dit uiltje maakt ik nog voor Sinterklaas. Het is gevuld met rijst en dient als deurstopper. Een heel leuk projectje om de krokodillensteek mee te oefenen. Het patroon kan je hier vinden.


Ik doe mee met de CAL deken 2015. We zijn al weer bij week 5 aangeland. Elke vrijdag komt een deel van het patroon online en na 40 weken heb je dan een flinke deken. Heerlijk relaxed om te maken....













Verder ben ik druk bezig met het breien van een driehoekige sjaal met mijn eigen gesponnen wol.







En dit is het nieuwste op mijn spinnewiel. Artyarn, witte merinowol met gekleurde stukjes merino met een bolletje meegesponnen. Ik wil hier een sjaal van gaan haken.

5 opmerkingen:

  1. Het uiltje vind ik schattig, ben dol op uiltjes, maar heb er nog geen gehaakt.
    Leuk met die 'bril' op!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb eveneens een zwak voor uiltjes. Maar nog geen deurstopper hiervan gehaakt. Dus hartelijk dank voor het patroontje. Je bent heel leuke projecten bezig. Niet alleen leuk maar ook heel mooi zoals die sjaal van eigen gesponnen wol. Super !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke projecten allemaal! Fantastisch, je experimenten op het spinnenwiel, zo krijg je echt originele werkstukken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kleuren van je cal , en wat een mooi wolletje mmmm daar maak je weer wat moois van .
    Leuk blog ik ga je volgen
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...