donderdag 16 oktober 2014

glim

Ik haakte de afgelopen week een glitteromslagdoek. De wol is van iceyarn, maar ik heb gezien dat het op het moment niet meer te verkrijgen is. Jammer, want het geeft zo'n leuk effect die glitters in de wol.



Ik haakte met naald 5 en naar eigen patroon. Dit keer eens niet een driehoek, maar een wiebertje.




Ik dacht dat deze omslagdoek nou eens voor mijzelf was, maar niets is minder waar....Ik heb hem al weer moeten afstaan aan onze twee nieuwe huisgenoten....lief hè?


4 opmerkingen:

  1. Jouw poesen houden ook van glitters in hun dekentje/sjaal. De sjaal ziet er mooi uit en nu het het garen niet meer te koop is, is hij echt exclusief.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, dat is wel een leuk idee: die ruitvorm! Mooie kleur ook.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie doek, geeft weer een ander effect in die vorm! Wat een schatjes zijn je nieuwe huisgenootjes, ze hebben in ieder geval smaak :-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) leuk om te zien dat de poezen je omslagdoek kunnen waarderen. Ik snap dat wel: hij is mooi geworden!

    Fijne zondag en een lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...