donderdag 2 mei 2013

Rustig


Haak ik door aan mijn vogelhuisjedeken. Helaas kon ik hetzelfde verfbad niet meer krijgen voor de crèmekleur en zie je dit ook duidelijk. Ik neem het voor lief en zie het maar als een lichte lucht op de achtergrond. Ik nader de helft, maar heb nog wel heel wat draadjes af te hechten :-(

Ook bij ons is het vakantie, dus de komende week is het hier iets rustiger. Na de vakantie is het al weer een jaar geleden dat ik met deze blog ben gestart. Ik vind het leuk om dan voor al mijn volgers weer een giveaway te doen. Ik ben nu hard aan het werk om deze te maken, dus later meer hierover....( ha, ha, het lijkt wel een cliffhanger).


4 opmerkingen:

  1. Jammer dat je niet meer het goede verfbad kon krijgen. Ik het grote geheel valt het misschien nog wel mee. Het ziet er in ieder geval prachtig uit met het vogelhuisje.

    Geniet van je vakantie en vooral van het mooie weer!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een project!heb dat van mij net af!Maar het word wel mooi hoor,ondanks het andere verfbad....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. misschien kan je beter straks de kleurafwijkingblokjes hier en daar tussen de anderen gooien?
    dan is het een soort speels verschil?
    of misschien iets extra's IN het huisje er mee maken?
    of net naast het huisje een witter blok?
    ahah ik denk even mee want dit vind ik niet zo mooi.. alle wittere boven en de rest donkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woww dat verschil zie je zeker heel goed, maar door je opvatting is het ook zeker niet storend...hij wordt prachtig ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...