maandag 14 mei 2012

Het eerste deel van wat ik tot nu toe heb gedaan.


zpagetti om mee te beginnen, maar drie poefen in huis is wel genoeg.
Dus toch maar overgestapt op het kleinere formaat...


Een zpagetti tas voor dochterlief. Allemaal gehaakt in februari




En toen in maart, april en mei nog een stapje kleiner


 mr potatoehead
                                            eigen ontwerp
Eigen ontwerp "kippie kakel "

 En dan nog een hele serie met  patronen die ik van internet heb geplukt....



 Ondertussen ben ik ook bezig aan een groter project een sprei van bloemen, het patroon van de bloem vond ik op ravelry.

 het begin..

 en nu bijna af. Ik vind het nog iets te klein dus ik ben nu bezig met een rand er omheen.




4 opmerkingen:

  1. Ik heb je blog vandaag ontdekt, gelukkig maar, want wat kom ik hier mooie dingen tegen. Je sprei heb ik ook gezien, wat een prachtwerk is dat. Echt knap!
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, met al die bloemen, maar ik ben erg nieuwsgierig naar je rand die je er omheen maakt. Zelf ben ik nog op zoek naar een rand om mijn eigen sprei, maar kom er niet zo erg uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om eenzelfde rand met bloemen in één kleur erom heen te haken. Ik zelf vind een eenvoudige rand wel mooi zoals ik die ook onderaan het rokje heb gehaakt (zie bericht 13/7/2012.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...