dinsdag 21 oktober 2014

kattebelletje

Nu we twee kattenbeesten hebben vond ik het ook wel leuk om wat speeltjes te haken.

Ik haakte met phildar cotton 3 en haaknaald 2,5 een deurhanger en een visje en vulde deze met een belletje en catnip (kattenkruid).
Het patroon van het visje vond ik hier. De staart van het visje verving ik door drie "krulslierten". (ketting van 15 lossen, in elke losse 3 vasten)


Het patroon voor de deurhanger vond ik hier. Ik haakte met de eerste rij vasten van de spiraal hoedenelastiek mee, zodat de rek er niet uitgaat als er mee wordt gespeeld.


2 opmerkingen:

  1. Ha, wat leuk! Dit was ook een mooie blog voor dierendag ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die speeltjes voor de poezen!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...