woensdag 8 oktober 2014

Dennenappel



Het valt niet meer te ontkennen, het is echt herfst! Tijd om wat herfstigs te haken ☺

Ik haakte een dennenappel met glittertjeswol van iceyarn (had ik nog liggen) Volgens mij is dit een hele leuke versiering voor in de kerstboom, maar dat is gelukkig nog een tijdje weg.
Ik denk dat ik er nog wat meer ga haken en daarmee een krans voor op de voordeur maak. Die kan dan lekker lang blijven hangen ....

Het patroon vond ik hier (op een Duitse blog, origineel is het patroon in het Deens).


 

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit! Ik wilde gelijk het patroon al uitprinten, maar heb nog zó veel onder handen.... dus ik heb hem opgeslagen op mijn 'to-do-list'. Dank je wel voor het idee en de link!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en inderdaad, dat zal heel mooi staan in de kerstboom, maar daar wil ik ook nog even niet aan denken :-) Ik hoop nu eerst op een "nazomerse" herfst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je de dennenappel in een opvallende kleur hebt gehaakt. Het is echt een goed patroon. Heerlijk herfsthaakwerkje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is superleuk en erg origineel! Dankjewel voor de link :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie dennenappel.. ik zet het patroon ook bij mijn favorieten,,.lijkt me leuk om te maken in allerlei bruintinten

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...