dinsdag 19 augustus 2014

Cirkels (vervolg)

Tja, hier in dit bericht liet ik jullie de cirkels zien die ik aan het haken was van mijn moederdag cadeautje. Ik heb heel lang getwijfeld over wat ik er van zou maken.

een badmatje of toch een megaonderzetter (zoals Monique suggereerde). Het kon allebei, maar het werd het toch niet.



Ik besloot er een kussen van te maken voor op het tuinbankje. Voor de vulling kocht in twee kussens bij Ikea en een fleecedeken. Ik had niet helemaal goed opgelet, want ik dacht dat ik kussens met synthetische vulling had gekocht. Zonder te kijken zette ik de schaar erin. Jeeeeh sneeuw in augustus ☺.

Maar het is gelukt een kussenhoes van fleece met een mooie gehaakte top. Heerlijk zacht zitten, nu hopen dat het weer wat mee gaat werken. Gelukkig heb ik ook nog een bankje in de gang staan, daar past het kussen ook op..

Ik heb van alle kleuren één bol gebruikt behalve van de roze en de blauwe daarvan zijn er twee gebruikt.

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Een super mooi kussen! Ik hoop ook op nog een heerlijke nazomer, maar als jij nu al met sneeuw begint.... :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dat kussen, hopelijk kan je er nog veel van genieten voor de echte sneeuw valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat is lachen met die veren! Maar uiteindelijk heb je wel een heel mooi kussen gemaakt! en die zon komt volgende week terug hoor, heb ik besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...