zaterdag 5 oktober 2013

Appeltje voor de dorst

Hebben jullie ook van die uitpuilende portemonnees? Klein geld, pasje, briefjes, knopen, pleisters..Bij mij is het echt een puinhoop. En eigenlijk was ik het heel erg zat, helemaal toen het drukknoopje van het vakje van het kleingeld "lam" was en ik iedere keer overal kleingeld vandaan toverde.

Dus ik kocht een mapje voor mijn pasjes en voor mijn geld haakte ik deze (het patroon zal ik later uitschrijven)









Ben helemaal blij. In de binnenkant heb ik een extra vakje gehaakt voor de muntjes voor een karretje....

8 opmerkingen:

  1. Leuk,een appeltje om in te bijten als het ware! ;-)

    grtzzz
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is dus echt een appeltje voor de dorst
    kei leuk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Appeltje voor de dorst beurs leuk hoor!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig portemonneetje! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar! Dit is een mooie oplossing voor het portemonnee-probleem.
    Lijkt me heel handig en ziet er in ieder geval heel leuk uit.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo'n appeltje voor de dorst!
    Toevallig kwam ik op jou blog terecht via pinterest.
    Ik ga je volgen, en ik vind jou holly holly popje "errug "leuk, Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...