vrijdag 31 mei 2013

Slak

Zoals ik al eerder schreef wonen we tijdelijk ergens anders. We zijn tot de ontdekking gekomen dat we niet de enige bewoners zijn van dit huis. Zo loopt er vrolijk een muis, zit er een mierennest onder de vloer van de keuken en trap je 's nachts, als je niet uitkijkt een vrolijke naaktslak aan gort (brrrrr, dat voelt heel vies tussen de tenen).

Je snapt dat toen ik deze worst, die ooit was bedoeld om een paard te worden (!!!???), in mijn haakmand vond meteen dacht aan een naaktslak....

Maar naaktslakken zijn zo eng bloot, dus tekende ik een aangekleed exemplaar en toverde de worst om tot slakkie.






 Ik vind hem wel lief met zijn bloemetjes en vrolijk slakkehuisje.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd die slak!
    Grappig gemaakt, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd niet van slakken, maar deze is leuk!
    Vreselijk idee: die naaktslak onder je bloten voeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww slakken .... ik vind ze hier buiten in de tuin al niet erg plessant hihihihi

    Maar je gehaakte slak .... daar mag het in mijn tuin van wemelen ... die is echt gaaaaaaaaaf!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n slakken mogen mijn tuin wel in! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je die weer knap gemaakt. Zo een wil ik er ook wel tegenkomen hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt!
    Gelukkig is hij niet slijmerig...

    Groetjes, Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk slakje! Ik ga jou volgen wat een leuke dingetjes...

    Mag ik je uitnodigen voor mijn linkparty (tot zondag open)? Het lijkt me leuk jouw schattige slakje daar ook tussen te zien.

    http://busyfingersbusylife.blogspot.nl/2013/05/busy-fingers-showing-off-link-party-1.html

    Fijne dag!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! vooral de ogen en die lieve bloemetjes :)

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...