zaterdag 29 december 2012

Fluitend het jaar uit

Deze vogeltjes zijn een beetje "weird" geworden. Het patroon klopte niet helemaal.
Maar ze zijn wel heel lief. Gehaakt voor een collega die met pensioen ging. Mijn collega haakte ze ook met wat toeren minder en dan begint het er wel op te lijken ;-)

Het afgelopen jaar is omgevlogen. In mei startte ik met bloggen en ik heb nu al 71 volgers. Ik wil jullie bedanken voor alle leuke en lieve reacties. En voor iedereen natuurlijk.....

Tot volgend jaar....

8 opmerkingen:

  1. Een beetje raar kan ook heel leuk zijn. Ik vind je vogeltjes erg leuk geworden.

    Jij ook een heel goed 2013
    lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk geworden je 'rare'vogeltjes!ha,ha....ja ook hier is het afgelopen jaar omgevlogen!Ik vond jou vestje wat je hebt gehaakt dit jaar met die driehoekjes uit dat stekenboek zo leuk!:-)

    groetjes en een fijne jaarwisseling!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zie niks raars aan je vogeltjes.. maar ik ken het patroon ook niet!
    ik denk dat het altijd zo is.. met dingen maken.
    zelfs al wil je dat niet.. er komt altijd JOUW draai aan!
    kijk maar eens naar al die verschillend uitziende petit fourtjes bij grietjekarwietje..
    allemaal gemaakt naar haar patroontjes.. maar allemaal net even anders..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn schattige vogeltjes en volgens mij is er niets mis mee hoor.

    Ik wens jou een gezellige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2013 toe.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze geweldig wat een leuk groepje ;o)

    Fijne jaarwisseling een een gezond en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacq, misschien had je het al gezien maar... in de maand juli was jouw bijdrage de meest bekeken link van 2012 bij Link Your Stuff! Ik heb er een collage van gemaakt op mijn blog, die kun je hier vinden: http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/2012/12/link-your-stuff-2012.html

    Ik wens je een heel fijn oud en nieuw en een mooi en creatief 2013. Ik hoop je ook in het nieuwe jaar weer te mogen verwelkomen bij Link Your Stuff!

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annemarie,
      Wat leuk zeg! Ik ga direct kijken! Goed 2013 gewenst en, ja hoor ik ben zaterdag weer van de partij :-))

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...