dinsdag 22 mei 2012

Gehaakte bloemetjes in de tuin


De jongens vonden al die bloemetjes die ik dit weekend haakte (zie hieronder) maar saai. Angry birds dat is pas cool! Het resultaat een rijtje sleutelhangers en een aplicatie.

Ze zijn er helemaal blij mee, ik vraag me wel af waar ik aan begonnen ben, want ik heb al heel wat vragende oogjes van vriendjes gezien de laatste twee dagen ....

Het was dit weekend natuurlijk heerlijk weer om wat te doen, bijvoorbeeld haken in de tuin. Ik vond dat bij dit weer een bloemetje niet zou misstaan. Ben wat aan het tekenen geweest en dit is het resultaat.
Uiteindelijk ga ik hier een vest voor mijn dochter van maken, wordt vervolgd....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen maak jij, zeg!
    Heb je het patroon voor die sleutelhangers zelf gemaakt? Het lijkt me leuk om die ook eens te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...